Kui tihti peaks kontor tellima koristusteenust?

Puhas ja korras kontor ei ole ainult visiitkaart klientidele, vaid ka oluline tegur töötajate heaolu ja produktiivsuse tagamisel. Regulaarne koristus aitab vältida haiguste levikut, hoida tööruumid meeldivana ning pikendada mööbli ja seadmete eluiga. Küsimus on aga selles: kui tihti peaks kontor tellima professionaalset koristusteenust? Vastus sõltub mitmest tegurist.

1. Kontori suurus ja töötajate arv
Mida rohkem inimesi kontoris töötab, seda kiiremini koguneb mustus ja tolm. Suures avatud kontoris, kus liigub päevas kümneid inimesi, võib igapäevane koristus olla vältimatu. Väiksemas büroos, kus töötab vaid mõni inimene, võib piisata 2–3 korrast nädalas.

2. Kontori funktsioon ja kliendid
Kui kontoris käivad tihti kliendid või partnerid, on oluline, et ruumid jätaksid alati professionaalse ja puhta mulje. Näiteks advokaadibürood või meditsiinikeskused vajavad sagedasemat hooldust kui ettevõtted, kus väliseid külastajaid käib harva.

3. Kõige mustemad alad
Kööginurgad, WC-d ja koosolekuruumid vajavad kindlasti regulaarset koristust. Just nendes ruumides koguneb kõige rohkem baktereid ja mustust, mis võib mõjutada töötajate tervist. Selliste alade puhul on igapäevane hooldus parim lahendus.

4. Põhjalikum puhastus kord kuus või kvartalis
Lisaks igapäevasele või iganädalasele koristusele peaks vähemalt kord kuus tegema põhjalikuma hoolduse: vaipade pesu, akende puhastuse, tolmu eemaldamise raskesti ligipääsetavatest kohtadest. Kvartalis võiks tellida ka süvapuhastuse, mis tagab, et kontor püsib värske ja tervislik aastaringselt.

5. Paindlik koristusgraafik
Iga ettevõte on erinev, mistõttu tasub valida paindlik koristusteenus. Mõnes kontoris piisab hommikustest koristustest, teistes on vajalik igapäevane õhtune hooldus. Professionaalne koristusfirma saab soovitada sobivaima lahenduse vastavalt kontori vajadustele.

Kokkuvõte
Üldiselt võib öelda, et enamikes kontorites on optimaalne tellida koristusteenus vähemalt 2–3 korda nädalas, suuremates ja intensiivsemalt kasutatavates ruumides aga igapäevaselt. Regulaarne hooldus tagab töötajatele puhta ja tervisliku töökeskkonna ning jätab klientidele alati positiivse esmamulje.

Next
Next

10 kiiret koristustrikki, mis säästavad aega ja närve